miraninannesi1 Tatlianne_
canım aynısı bendede oluyor malesef . 26 haftalık hamileyim 20.haftamdan itibaren ayakta 40 dakikadan fazla durduğumda yürüyemez hale geliyorum doktora göründüm bende ama bazı gebelerde bel boşluğu fazlaysa hamilelikte ayakta kalmalarda yorulmalarda bebek böyle baskı yapıyormuş . Son haftalarda bel ağrısı doğum belirtisi oluyor. Bu haftalardada yorgunluktan dedi doktorum ayakta uzun süre kalamıyorum