Hafizerabia43 hiç korkma canım benimde değerlerim haftama göre çok yüksek çıkıyordu değer yükselince dış gebelik ihtimalini çok fazla düşünmüyorlar zaten hatta ben ikiz mi acaba felan diyodum ama bi tane çıktı. Zaten senin kesende görünmüş endişelencek bişey yok bende şuan 7+6 yım keseyi 5. Haftada kalp atışını 6. Haftada duyduk darısı başına inşallah🙏