123melek Esranur51 ben melek koycam nasipse kimine göre eski kimine göre güzel değil ama bence çok anlamlı severken bile meleğim diye sevmek apayrı güzel
hamileana Selinaymurat minel ismi anlamlı bir isim değil maalesef Kuran’da den dan eki olarak kullanılır (min-el) şeklinde yazılır canim
058elf 123melek bir sohbette hoca melek ismini de vermeyin kızlarınıza demişti canım araştır istersen
NurRuveyda Asel: bal Zehra:çiçek Zeynep: babasının süsü Tuba:müjde Eslem: İslamiyet’e teslim olmuş Nisa:kadın(yüce kadın) arapça kökeni kadınlar demek. Sena: yüce, yüksek Maide:sofra
NurRuveyda Kur’an’ı kerimde geçen her isim kullanılacak gibi manalarda olmuyor. En çok kullanılan ama hiçbir mana teşkil etmeyen isimlerden biri Aleyna. Aslında arapça manası "bizim üzerimize’ demek. Yani bakıldığında bir mana teşkil etmiyor. Ama çok tercih ediliyor.🤭