Kızlar ben 38 haftalık hamileyim kızımın ismini ben hep meva istedim eşimde tuana istiyordu biz kendi aramızda atışıp duruyorduk fakat 1 hafta önce rüyam da kızımı doğum ettiğimi gördüm ve ismini Feyza olarak sesleniyordum dinen bir hük mü var mı koyulmalı mı bilgisi olan yazabilir mi anlamına baktığımda da cevresine bolluk bereket saçan, olgun kişi anlamlarına geliyor anlamında güzel bilemedim