suloz merhaba 35 yaşındayım annem bana hamileyken ayağım sıkışmış anne karnında ozaman ultrrason yok 1984 te doğunca ayak parmaklarım baldırıma değiyormuş düzeltiyolarmış yine istemsizce parmaklarım baldırıma değiyormuş sakat demişler annem çok ağlamış doktora götürmüşler devlet hastanesi alçıya almaya kalkmış babam ozaman kabul etmemiş 40 çıkmamış çocuğun alçıya almak doğru değil demiş düşünün okumamış insan bile bunu anlıyor doktorlar başından savmak için ilgilenmemişler özel bir doktora götürmüşler doktor anneme günde 2-3 kez masaj yapın düzelir demiş normal bir kremle temmuzda doğmuşum ozaman hava sıcak annem günde 10 kez ovdum kırkın çıkmadan düzelmişti çünkü bebek kıkırdağı en kolay iyileşen en kolay şekil alan demiş doktor 15 gün sonra kontrole gittiğinde %90 düzelmişti bunu uzun uzun yazmam içinizi ferah tutun çocuğunuzun tek sorunu bu olsun iyileşir merak etmeyin. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏