Mucizeanne01 23haftalık hamileyim 3-4gündür kaşık ve karın ağrım çok var doktorumu aradım erken doğum riski olabilir yarın gel dedi aynı durumu yaşayan var mı 😔çok korkuyorum
tgbktszdmr Mucizeanne01 25 te yaşadım canım. Stres etme hiç bebeğin sana alarm vermiş. Doktorun ilaç ve gerekli tedavi yöntemini sana söylüyor. Ben bir buçuk aydır yatıyorum çok şükür düzeldi. Bol istirahat et hiç iş yapma ve kendini sıcak tut
Seymassrioglu Mucizeanne01 bende 24 deyim çok oturduğum zaman veya yorulduğum zaman bendede oluyor düşük riskim var benim zaten de yine de dikkat et
Mucizeanne01 tgbktszdmr çok teşekkür ederim perşembe günü gidecem inşallah sorun yoktur ya içimi biraz da olsa rahatlattın Allah razı olsun
tgbktszdmr Mucizeanne01 amin canım benim cümlemizden. Eskiler der ya hani ayaklarını yukarı doğru dik. Öyle yap sende. Ayaklarını yükseğe koy ve kalın giyin evin sıcak olmasına aldırma. Magnezyum ve Progestan verdi bana onlarla 32. Haftaya geldim. 34 te bırakcam kullanmayı