Kızlar merhaba aralıkta kürtaj oldum 18 ocaktada adetimi oldum adetin bittiği gün ve ertesi gün 2 kez korunmasız ilişki oldu sonrasında hep korunduk acaba hamile kalır mıyım yaşayıp başına gelen var mı çok merak ediyorum ilişkiden sonrada doktoruma göründüm rahim toparlanmış ve yumurtalıkların tertemiz dedi ama sonrasında korunmalı ilişki yaşadık dünde yumurtlama günüydü ama değerlendirmedik yani demek istediğim adetin son günü ilişkide hamile kalınabilir mi merak ediyorum