Kaynanam asla oyle ayrimlari yok kibar ve dusuncelidir ama oyle yapmis olsa bile eşim arkamdaysa siz gibi asla takmam sadece bende ona gore deger verir ve mesafe koyarim..esin cocugun disinda herkes dis kapinin dis mandali migde bulandirip huzur bozmaktan baska isleri yok , unutma yaptiklarini bile dusunmek ona verilen bir degerdir ve buda sadece seni uzer, gul gec huzurun keyfin onlara kapak olsun:)