Momy06_61 Hayatta bir çok zorluğu yaşamış biri olarak; biz de evlendik hemen arkasından korona ortaya çıktı, eşim bir yere gidemedik, zaten Şubat ayı soğuk vs diye şikayet ediyordu. Olsun evimiz var, dinleniriz diyordum. Ramazan bayramına kadar yerde sünger döşekte yattık, yatak odamızda, koltuklarda gelmedi p-istiklal 😂 markasının mağduru olduk, bizi dolandırdılar resmen.🤬 Eşim ve ailesi her gün niye gelmedi eşyalar diye stres yaptılar, ben onları teselli ediyordum. Amannn huzur sağlık olsun eşya her zaman alınır dedikçe şaşırıyorlardı. Eşimin bekarken aldığı bir yıllık buzdolabı yandı, yenisini aldık, eşim yine şansım yok aha bak bozuldu dedi, olsun paramız vardı hazırda ki hemen internetten yenisini alabildik dedim. Arada eşim mesela çöp çok çıkmış diye söyleniyor, yahu şükret paramız var da yiyecek alıyoruz ki çöpleri çıkıyor derim, bulaşık makinesi ne çabuk doluyor diyor bu sefer, yine şükret yiyecek yemeğin var ki bulaşığı çıkıyor diyorum. Benim bu söylediklerimin hepsine de eşim en sonunda söyleyecek bir söz bulamayıp haklısın, doğru der. Yani ez cümle; sıkılmak, evde durmak, bu korona süreci çokta önemli değil ☺️ evimizde, sağlık ve huzurla , kimseye muhtaç olmadan, idare edebilecek kadar bile yaşıyorsak mutluyuz diyebilmeliyiz. En önemlisi bunlar diye düşünüyorum. Allah başka dert vermesin, kendi psikolojimizi sağlam tutmak biraz da bizim elimizde, tabiki Allah’ın izniyle 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿🧿🧿♥️♥️♥️ Hayata pozitif bakmaya çalışmak bizi dinç tutar😃🤩🥳