ayazmomm Kızlar bugün aşı oldum hafif bi yanma oldu geçti hemen sonrasında ağrı yapıyomu acaba hemşire 2 gün ağrı yapar dedi ama bende bişey yok yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilirmi🙏
Ohaezgi ayazmomm ilk dozumda 3-4 gün ağrıdı sonra geçti ay ne güzel ağrımamış ağrısı kötü oluyo kalkmıyo kol😂
Mdnyldz ayazmomm bende bu sabah yaptırdım hiç ne acı ne sızı olmadı ama gece ne olur bilemem umarım ağrısız sızısız geçer gider
ayazmomm Ohaezgi hep çok ağrıdığını biliyodum sabaha kadar stresten uyuyamadım😂 bide ikinci dozu varmış niye iki defa onuda anlamadım
Yagmuryd Aşı yapılan yere dokunduğumda acıyor birde kolumun üstüne uyudum feci ağrıdı bir gün oldu zamanla geçer sanırım..