Sedaerhan Gta_35 doktor kontrolünde olmadan kullanmayın derim riskli .doktorunuz kar zarar durumuna göre bakıp öyle karar veriyor.ilk 3 ay ilaç vermiyorlar 3 aydan sonra ilaç veriyorlar o da stres daha kötü etkiliyor bebeği diyorlar kimsenin tavsiyesiyle ilaç kullanmayın
Tugceonur Gta_35 öncesinde kullanıyordum agırdı ilaçlarım bıraktım daha mutluyum 💃🏻 bebek gelişimini etkiliyor doktorunuza sormadan reçeteli bir ilacınız dahi olsa kullanmayın .