Minikmucizemizz Bi kac gun sonra anestezili rahim filmi cektircem çektirip hamile kalanlar varmi süreci anlatırmısınız
bensu2 Minikmucizemizz anesteziye hiç gerek yok hiçbir şey hissetmiyorsun abartıyorlar ben 4 ay sonra hamile kaldım şuan 9+2 yiz 😍
Zeynepreyyan Minikmucizemizz ben çektirdim. Doktor adet olmazsan gel dedi ama gidemedim neyse dedim sonra ki ay adet olursam giderim ama adet olmadım hamileydim. Hamilelik kontörlü için gittim 🤗🤗
Shsg Minikmucizemizz merhaba bende Kasım’da çektirdim doktor tüplerin açık ama yinede sansin arttı dedi. şimdi 6 haftalık hamileyim. İnşallah siz de güzel haberler alırsınız..
Rabismomm4 Ben çekindim 2 ci aya hamile kaldım şuan 14 haftalığız 🥰 rahim filmi çekindikten sonra hamile kalma ihtimali yuksek diyorlar birde benim normalde korunmayı bırakinca 6 ay sonra hamile kalırdım normal de
Zeynepreyyan bensu2 nasıl gerek yok . Tüpler tıkalı çıkarsa açana kadar bir kaç kere ilaç veriyolar. En rahatı anestezi ile çekilmek .uyu uyan herşey bitmiş yatıyor oluyorsun. Giydiriyorlar bile çok rahattı benim ayilma sorunu da olmadı
DefneninLiya bensu2 ben anestezili oldum canım uyandığımda her yer kan olmuştu ve 3 gün boyunca ped kullandım.sanki sezeryan oldum gibi hissettim.. özel hastane bı de
Mom089 bensu2 abartıyorlar ne demek yahu? insanların canı yandıysa yanmıştır , işi gücü yok buraya gelip abartacaklar mı ? muayene olurken bile acıyor, hsg de mi acımayacak. acı eşiğine bağlıdır bu ki acığı eşiği en yüksek kadının bile yanar canı.
kardelen214 Zulfiye_22 kapalıysa rahim filmi esnasında doktor açabiliyor ama bazende açılmayablyor daha sonra histereskopi denen amelyat oluyor ama genelde film esnasında açılyor
Ygmr15 Zeynepreyyan evet benim de tıkalı olunca doktor bi kaç defa ilacı vermek durumunda kaldim dedi bu şekilde acilmiş oldu🌸
bensu2 Zeynepreyyan sanki ameliyat oluyorsun ne anestezisi ya 😅 ben doktorla konuşa konuşa çektirdim rahim filmini ve kalktım işime gittim abartmayın
serozzz Rahim filmi cekildikten 1 bucuk ay sonra hamile kaldim. 2 bucuk senedir deniyorduk infertilite bolumune gozukuyordum onun icin cekilmistim hastanede ogrendim hamile oldugumu. Rabbimin mucizesi umut kesilmez.
Zeynepreyyan Zulfiye_22 hayırlısı olsun inşallah canım. Ben rahim filmi çekildikten sonra ki ay hamile olduğumu öğrendim. Bebeğim doğdu 4 yaşında olacak . Şimdi ikinci bebeğe hamileyim
Zeynepreyyan Zulfiye_22 amin inşallah canım. Allah hayırlı zamanda hayırlısıyla hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah