Babyto-Mom Sonunda bizim de cinsiyetimiz netleştii 19+2de eşimle rüyamızda görmüştük ikimizde erkek🙈🙈 Sizde durumlar nasıl canlaarr🤩🤩
Rabismomm4 Babyto-Mom bu hafta ya kadar tahminde bulundumu dokturun canım baya büyümüş bende sabırsızlıkla bekliyorum
Beyziikoo Babyto-Mom Hayırlı olsun gözünüz aydın sağlıkla gelsin inşaAllah paşacık😍 Hep erkek hissettim eşim de kız 16+5te kız dedi doktorumuz halâ da değişmedi bakalım 🙈
Babyto-Mom Beyziikoo Bende hep erkek istiyodum ve hep içime doğdu eşiniz kuz daha çok istemiş sanırım🤩🤩
Beyziikoo Babyto-Mom Bilmiyorum hep erkek hissettim erkek olsun demedim ama dediğiniz gibi sanırım kız istedi o hep içinde ve hislerinde yanılmıyor bu da şaşırtıcı🙈😍😣
Babyto-Mom happypregnant29 MaşAllah canım bu sene erkek senesi sanırım haziran annişleri hep erkek💙💙💙
Beyziikoo Babyto-Mom Amiin amin inşaAllah 😍😍 İkisinin de yeri tadı farklıdır eminim Allah iki balı da tattırsun isteyenlere👐👐
SutlacimiYedimmiBen Babyto-Mom bnde senin haftandayken öğrenmiştim 2.oğlumun olucagini💙 sağlıkla doğsunlar ❤