Anneler bugün çatı muayenesi oldum ne acı, ne ağrı hiçbir şey hissetmedim. Çok kolaydı. İnanın ilişkiden bile kolay geldi bana 🙈🙈 Sadece kendimi çok kastım o yüzden doktorum rahat değilsin dedi, utandım galiba🙈 haftaya tekrar bakacak normal doğum için eğer haftaya da rahat bulmazsa sezaryen 🤔🙈