Benim de öyle acı gibi, bayat, çürük bir şey yemişim gibi çok garip bir tat yemek yerken ve yiyeceğim zaman artıyor. Bazen hep oluyor bazen hiç olmuyor anlayamadım ama beni de bıktırdı. İnternette araştırdığım zaman artan ötrojen hormonu ve alınan vitaminler sebebiyle olabileceğini okumuştum. Kayınvalidem de gebe olduğunu ağız tadı bozukluğundan anlardım demişti normal galiba diye bekliyorum geçmesini 😏