Henüz 9 haftalık hamileyim ama doğum şekillerini araştırıyorum. Epidural normal doğumda belde ağrı kalabiliyormuş. Sedasyonlu doğum da varmış oda damardan uyuşturuyorlarmış ağrı hissetmiyormuşsun ama kasılma varmş. Sedasyonlu normal doğum olup acı çeken çok oldu mu kızlar