111 Bu herkese göre değişen bir durum. Kimisi çalıştığı için eve bırakmak amaçlı alıyor, kimisi sütüm gelmezse sağamazsam kendim korkusu ile alıyor. Bunu doğurmadan emzirmeden anlayamayız bence.
Biri doğurur foşur foşur emzirir maşaAllah kimiside hemen gelmediğini ve makine ile sağıp çoğalttığını söylüyor.
Açıkcası ben gelmezse eğer pompa yardımı ile sağarım uyarırım memeyi düşüncesi ile aldım..