Karnım hep aşağıdaydı ilk başından beri fazlada kilom yok 56 kiloyum son bi kaç gündür bebek yukarı çıktı sanki, yani göbeğimin aşağısı düz oldu göğüsümün altı bu defa şişti gibi oturamıyorum acıtıyo bacakları varmış doktor öyle demişti. Ama böyle mi oluyo son zamanlarda aşağı inmiyomuydu?