Tugbaumit 2.5 yasında oğlum geceleri bezliyorum sabah sanki hiç bez takmamısım gibi kıyafetleri ıslak uyanıyor 😞 doğduğundan beri canbebe kullanıyorum ama artık çok sızma yapıyor geceleri basına gelen oldumu hangi marka bu yaş için daha uygun
3prensesannesii Tugbaumit artık büyüdüğü için normal bu benim.kızım da öyle Hangi bezi alırsan al öyle olur ben en iyisini de kullandım Aynı
Dyg61 Tugbaumit bizimde aynı her sabah altını bezlememişim gibi uyanıyor nerdeyse bütün bezleri denedim ama aynı büyük bez taktım o da aynı artık uyumadan önce suyu kesmek lazım
neslihann87 Tugbaumit gece bağladığınız bezi sabaha kadar değiştirmiyosanız sızdırmasıda normal bence
MinnieMouse Tugbaumit canbebe cok kotu bi bez. Ayrica icindeki emici tanecikler cok sert ve bez dolmadan disari cikiyolar 😬 kesinlikle kimseye tavsiye etmem. Prima aktif bebek tek gecerim, indirim kovaliyorum surekli 😁
Rukiiii Benimde oğlum 3 yaşına girecek ama çok nadir oluyor sızdırma ben şu an sllenpy kullanıyorum 7 numara çok memnunum
Tugbaumit MinnieMouse doğduğunda kullanmadığım bez kalmadı hepsi pişik yaptı maalesef birtek canbebe de rahat ettik dokusu sert ve tanecikleri dısarı çıkıyor ama pişik olmasından iyidir diyorum mecbur kullanıyorum 😅
MinnieMouse Tugbaumit yaa kiyamam minik popoya. Islak mendil kullaniyosan onun yerine fisfis siseye su koyup pamukla suyla silebilirsin. Her kakada yapabilirsen kolunda tutup poposunu lavaboda yikamani oneririm.
Tugbaumit MinnieMouse ıslak mendilini yıkayıp kullandım hep aslında ama işte her cocuğa her bez yaramıyor maalesef 😔