Dün bende patates kızartması ile mayonez ketçap yedim hamileliğimden beri ilk defa yani dört ay olacak nerdeyse sürekli yenmediği sürece birşey olmayacağını söylüyor doktorlar bu konu ile ilgili baya video izledim (abur cubur) hatta doktorun biri yenecek bir hamburgerden bebeğe birşey olacaksa o bebek zaten sağlıkla ilerlemiyordur demişti düşünce mantıklı biraz mayonezden Allah korusun birşey olacaksa zaten olacağı vardır