pamukpamukoldum 7+5 de kalbi durup melek olan bebeğimi yarın kürtaj ile alacaklar Nasıl atlatacagım,karnımın boş olmasına nasıl alışacagım? Yatagına nasıl bakcam? Kiminle konuscam? Kimi sevcem?
Enise_m pamukpamukoldum kıyamam ben sana canım benim Rabbim yardımcın olsun İnşaAllah 🤲 melek oluyor yavrun. Rabbim tekrardan nasip etsin kucağına almayı nasip etsin bu defa İnşaAllah Allah sabredenlerle beraberdir
Mooommyy1 pamukpamukoldum 2 sene once yasadim ayni seyi cok zorlu bir süreç , allah yardimciniz olsun allahim sabir versin insallah 🙏😔
rmdfile pamukpamukoldum 17 ay içinde 3 bebeğimi kaybettim düşükle sonuçlandı sizin gibiydim ne yapacağım derken Rabbim burdayım dedi verdi sabrını kolaylığını hamdolsun. Güçlü olun tekrar nasip olur inşaallah 🤲🏻
Akrepbebek pamukpamukoldum Rabbım yardimcin olsun ben 24 haftalıkken erken doğum yaptım cok zor ama sunu diyim Rabbım o sabri sana o kadar veriyor ki anlatamam. Soyle dusun daha hareketlerini hissetmedin mesela ben doğumdan sonra sürekli karnımda hareket hissederdim sanki karnımda bebeğim varmış gibi .. çok zor ama sabret.. Hamdi et sürekli sabir dile .. büyütüp besleyip gencecik yaşta çocuk yaşta evlatlarını kaybeden anneleri düşün şükret.. Acı zor Ama Rabbım sabrında veriyor .. Ben bebeğimin ilk tekmesinii hissettikten 2 gün sonra kaybettim .. Ama simdi hamileyim şükürler olsun 🧿🧿 Rabbım bunu sonuna kadar götürüp sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin .. En kısa zamanda sana tekrardan hamilelik nasip etsin ins canim Bu sefer sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi de nasip etsin ins .. basin sag olsun …
Feride-42 pamukpamukoldum böylesi daha hayırlıdır belkide canım bilemeyiz. Ben 38 haftalık bebeğimi kaybettim. İnan daha büyük acılar var. Doğum sancısıyla gittim öldüğünü öğrendim. Her durumun daha kötüsü var inan. Güçlü olman lazım
ilayinannesi pamukpamukoldum aynı şeyi ben de yaşadım kendinizi üzmeyin Rabbim herşeyin en hayırlısını bilir. Ben yaşadığımda doktorum demişti ki demekki sağlıksız bir bebek olacaktı dedi. Bizi çok güzel rahatlattı. Kürtaj olduktan 4 ay sonra da tekrar hamile kaldım. Kendinizi yıpratmayın. Çok geçmiş olsun.
pamukpamukoldum Msjlarınızı okurken bile ağlıyorum iyiki varsınız En yakınlarımdan bile daha fazla destek verdiniz Allah razı olsun🤲
minelimm pamukpamukoldum herşeyde bi hayır vardır evet çok zor bi durum ama inan ki Rabbim her daim en iyisini bilir bende 3 defa 14.haftalarda bebeklerimi kalp atısı durmasindan kaybetyim simdi oksapar igne kullaniyorum 22.haftadayiz sizde dua edip bekleyin en kısa zamanda tekrar hamile olur sağlikla bebeginize kavuşursunuz inşalllah
minelimm pamukpamukoldum bilemiyorum ki her kayiptan sonra çok yıprandığım için hemen hamilelik düsünmedim 2012 yili 2015 ve 2019 da oldu kayiplarim Bi sebep bulunmadi ne olur bilinmez şuan tek duam saglicakla bebeğimin doğması 22.haftadayiz ama sanki yıl olmuş da bitmiyo gecmiyo