Kızlar 19 haftalık hamileyim bel fıtığım var 2 tane hamilelikten önce beni çok rahatsız etmezdi çok ayakta kalırsam veya ağır iş yaparsam ağrırdı. Ama hamilelikten beri markete bile gitsem ağrıyor eğilmekte zorlanıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum ilerde kilo alınca daha kötü olur diye korkuyorum bunu yaşayan arkadaşlar öneriniz var mı. Bazen çocuk olunca ağrım tutarsa nasıl alıcam çocuğu kucağıma diye üzülüyorum tutuluyor gibi oluyor bazen