Busraa9 Kızlar merhaba ben 13. Haftamdayım. Folik asit ve vitamin ilacım dün bitti. Fakat doktor randevum perşembe günü. Ne yapmalıyım? Perşembeye kadar 5 gün ilaçsız kalıcam ? Ya da gidip aynı ilacı mi almalıyım?
Mercimegimm Busraa9 canim ilacsız kalman bir sakincasi olmaz bence. Yarin doktorunu ara soyle o sana soyler zaten devam edip etmicegini yada gidip alacagini yani alacagin zamanda yazdirman lazim oyle alabilirsin .
sudamlasi Busraa9 aynı durumdayım bende 🙁 perşembe günü kontrol perşembe ye kadar günde iki üç ceviz yeriz bi tabak bulgur pilavı mercimek çorbası bunlarla besleniriz yani bişey olmaz o beş güne kadar
Crktnmltm Busraa9 bekleme canım çünkü folik asit ve vitamin hapını devamlı kullanıyorsun. Açıkcası ben hiçbir zaman bitince sormadım aldım kullanmaya devam ettim. Bebeklerimize yararı olan ilac onlar
Mavi1 Busraa9 peki doktorun sana bu ilaçları 9 ay boyunca kullanacaksın demiş miydi? dediyse bekleme bence sadece folik asit kullanıyorsan onuda zaten ilk 3 ay kullanılıyor kullanmasanda olur 🙂
SevalAkgz Busraa9 folik asid zaten genelde 13 haftadan sonra vermiyolar ilk üç ay veriyorlar bi kaç içmemekten bişey olmaz korkma
Aysun2834 Crktnmltm cnm 12.haftadan sonra folik asit kullanılmıyor verilen vitaminlerde olan var ama tek başına tekrardan alınmıyor fazla folik asit kullanımınında bebeğe zararı var
Busraa9 Mercimegimm dün bitti folik asitim. Bugün alamadım. Ama en iyisi gidip almak. Ama vitamini de aldırsam mi yoksa doktor ilacı değiştirir mi acaba
Mavi1 Busraa9 folic asiti sağlık ocağı ücretsiz yazıyor istersen onu alabilirsin madem ikisini birden kullanıyorsun ben sadece elevit ilacını kullanıyorum yeterli demişti bana
Aysun2834 Busraa9 cnm 12.haftadan sonra zaten folik asidi bıraktırıyor doktor vitamin veriyor doktorunla bir konuş bence ve sormadan da alma fazla folik asit kullanımıda zararlı
Deletedmom15257 Busraa9 12 haftadan sonra folic asit degistiriliyo 4 günde bebegin gelişimini etkilemez merak etme gidince zaten dr sana gerekeni yazar