Semanurkkc Kızlar 22 haftalık gebeyim ilişki sonrası adet görür gibi kanamam oldu. Yaşayan varmı nasıl atlattınız bu süreci?
ZZeyynePP Semanurkkc yatarak canım bende dün tekrar kanama gördüm ama gitmedim 10 haftadan beri kanamam var çünkü yatış istirahat dikkat et bebeğin için birşey söylediler mi sağlığı için
1prensesgeliyor Semanurkkc ilişki yasak dememismiydi daha önce doktorunuz ? Benim baştan beri yasak. Yasaga uydugumuz halde durup dururken kanamam oldu.
Buketkucuk Semanurkkc bence doktorunuza görünün, adet görür kadar kanamanız olması normal olmayabilir geçmiş olsun.
Semanurkkc Dyg61 evet gittim 2 gün hastanede Yatış verdi ve çıktım progestan kullanmaya başladım ve sürekli yatmam gerektiği söyleniyor
Madinanin-Annesi 1prensesgeliyor bana yasak yok basdan vardi simdi yok ama genede yapmiyoruz bir sey korkuyoruz bir sey olur diye.Ewimde sag olsun korkuyor zaten utaniyorda)))
CerenDeren ZZeyynePP anladım benimde hala devam ediyor sürekli olarak😔 herhangi bir ilaç kullanıyormusunuz?
ZZeyynePP CerenDeren haftada bir pruluton iğnem var her gün progestan ilaç birde sancım oldukça endol kullanıyorum
Semanurkkc Madinanin-Annesi başlarda banada yasaktı yine kanamam vardı ama sonra düzeldi ilaçla doktorda ilişki olabilir bir sorun olmaz demişti uzun süredirde birşey olmuyordu ama bu sefer kötü oldu
CerenDeren ZZeyynePP bende proluton haftada bir kez vuruluyorum. Progestan fitil ve iğneyi kesti doktorum. Bakalım artık böyle denicek birde..
Semanurkkc Buketkucuk gittim doktora 2 gün yatış verdi hastanede şimdide sürekli yatıyorum iş yapmıyorum