Aysum Rumeysa04092020 ben 1 kere gittik mete beye cok iyi ilgili ama bidaha kesinlikle randrvu bulamadim kac ay oldu yok yani mecbur ozele gittim ama doguma oraya gitmek istiyorum cnm
Eminos123 Rumeysa04092020 melike hanima gidiyorum arkadasim gitmisti memnun kaldi bende gittim begendim ama randevusu zor aciliyor mhrs uygulamasindan ay sonu gelmeden takip etmeye basliyorum cuma randevum var insallah 12+4 olmus olucam
Rumeysa04092020 Aysum teşekkür ederim bende dün gittim Nur hanıma ama asistanı vardı . Hiç bişey anlamadım çocuğumu göstermedi bile . Tereddütte kaldım bilgi için teşekkürler ☺️
Aysum Rumeysa04092020 rica ederim cnm valla iyi ilgilendiler ama nie ole isey yaptilar sana bilmiyorum randevu alabiliyormusun peki
Rumeysa04092020 Aysum ben mhrs den istediğim günü işaretliyorum randevu açılınca mesaj geliyor öyle yapabilirsin
Rumeysa04092020 Eminos123 peki gittiğinizde ultrason resmî alıyor musunuz olmaZsa bende ona gideyim ☺️
Eminos123 Rumeysa04092020 ultrason resmi almadim devlet hastanelerinde ultrason vermiyorlar ama melike hanim cok ovuluyor diye gittim bende memnun kaldim cuma randevum var insallah
Rumeysa04092020 Eminos123 anladımmm teşekkür ederim şimdiden sağlıklı günler dilerim size ve bebeğinize☺️