kelebek15 Okursenay şuan gayet memnunum. her kontrolde detaylı bi şekilde muayene ediyor.hastanede çok temiz ve rahat geliyor ama
Zly kelebek15 dogum ücretlerini biliyomusunz orda bende doktor araştıracaktm prime hastanesinde hastaneyi cok begeniyorm
kelebek15 Zly ben sormadım ancak burda 3900 sezeryan ücreti diye okumuştum bi bayan yazmıştı doğum yapan