2melek_annesii o kadar doğru yazmışsınız ki , ama maalesef her hafta gidenlerden oldum ilk kimyasal sonra boş kese olabilir , bebek yavaş büyüyor , kalp atışı çok zayıf , çok şükür en sonunda artık büyümüş kalp atışı da sağlıklı sözlerini duyduğumuzda 8 haftalıktık ama haftalar geçmedi ilk gebelik ve tecrübesizliğin verdiği bir meraktı galiba ama bana büyük ders oldu 😊