Merhabalar 🌼 Bugün 24 haftalık olduk kızlar ☺️ Sakarya da yaşıyorum. Normal şartlarda doğumum Mayıs 25 gözüküyor. Fakat doktorum bebisin pozisyonundan dolayı sıkıntı olduğunu biraz aşağıda olduğunu söyledi. Hareketlerimi kısıtlamam gerektiğini ve kızımın biraz sabırsız olduğunu erken gelmek isteyebileceğini söyledi. Bir de böbrek sıkıntım var onunla da ayrıca ugraşıyorum. Bu sebeple dikkat etmeye çalışıyorum. Hazırlıklarımızın pek çoğunu tamamladık şükür ki. Kalanları yavaş yavaş tamamlamaya çalışıyoruz. Şu sıra bel ağrım çok fazla oluyor. Ara sıra sancım oluyor kasıklarımda. Kızçem gün içinde aşırı hareketli. Net bir şekilde ben burdayım diyor 🥰 Şuana kadar 5 kilo aldım. İştahım ortalama seviyede. Bu şekilde devam ediyor şuanlık. Bu haftalara yakın olan sizler nasılsınız ne durumdasınız ☺️ Umarım sağlıkla ilerliyordur hamileliğiniz 🌸