Ysmnkrmm20 Mrb kızlar 34 haftalıgız fakat bebeğimin suyu biraz azmış yani sınıra yakınmış o yüzden ciğer geliştirici iğne yapacaklar nstyle kontrol altında olcam,başına böyle birşey gelen var mı ? haliylr çok endişeliyim
Gizoos Ysmnkrmm20 canım ciğer geliştiricinin bir zararı yok ben 25 haftamda oldum 3 gün sonra 28de gene olacağım
houseofyilmaz Ysmnkrmm20 bende 33 te oldum iki tane ciger gelistirici igne. Bebegim kilo almiyor erken dogum olursa diye. Suan 37 deyim dogum olmadi. Ama nolur nolmaz diye igne yaptirdigi icin doktoruma cok tesekkur ettim. Korkma hic bence 🙏🏻
Ysmnkrmm20 Gizoos evet biliyorum zararı yok fakat suyum biraz az olduğundan acaba tehlikeli bir durum mu varda iğne yapacaklar diye endişeniyorum haliyle
Ysmnkrmm20 houseofyilmaz umarım inşallah olmaz 🙏suyum biraz az olunca erken doğum riski daha yüksek sonuçta bakalım hayırlaıyla nolcakw
UrazyadaMasal Ysmnkrmm20 iğne aksine iyi olur şu az olduğu için acil alınırsa bebeğin ciğerleri gelişmiş olur ve kuvez ihtiyacı duymaz 35. Haftada banada yaptılar erken doğum riskim vardı 36 da doğum yaptım ve oğlum kuvezd hiç kalmadı ciğerleri gelişmisti
Ysmnkrmm20 UrazyadaMasal peki sizin bebeğiniz neden erken oldu ,bana erken doğarsa 1 ay kadar küvezde yatar dedi 34.haftadayım
Tugceonur Ysmnkrmm20 Ciğer geliştirici erken doğum riskine karşi bebek solunum sıkıntısı çekmesin diye yapılıyor korkmayın bende 30 haftamda vuruldum erken doğum riskim olduğu için.
Gizoos 4cocuklu canım iğneyi sen alıyorsun sabah gittiysen sabah 1 doz akşam 1 doz yaptırıyorsn eve gidiyorsun
UrazyadaMasal Ysmnkrmm20 protein kaçağı saptandı idrarimda suyuda bir miktar azalmıştı. Protein kaçağı için iki gün hastanede yattım ilaçlarla durduruldu. Ciğer igneside bu sırada yapıldı erken doğum riskine karsi. Tam 1 hafta sonra bebiş kendi geldi. Solunum sıkıntsida çekmedi çok şükür. İğne yapıldıktan sonra 1 gün bile olsa gelişim açısından baya faydası var cnm
Tugceonur Ysmnkrmm20 hayır henüz daha 31+2 haftalığız bekliyoruz herşey tedbir amaçlı yapıldı zaten 🙈
Zgr26 Ysmnkrmm20 bana bir perinatolog 34. Haftadan sonra yapılan ciğer geliştiricimin faydası olmadığını söylemişti. Ben 32. Haftada yaptırdı tansiyon nedeniyle
Zgr26 Ysmnkrmm20 her doktor ayrı bir şey söylüyor 🤷♀️ Faydasını daha önce görmeseydi söylemezdi heralde öyle
Ysmnkrmm20 Zgr26 tabiki belki de benim doktorum garanti olsun erken doğarsa sıkıntı olmasın diye yaptırmıştır canım bilemeyiz