Kedisever3535 hayır maalesef dua etmekten Baska bisey gelmedi elimden. Ama kendimi strese de sokmadım düşünmemeye çalıştım. Doktorum stresin bebege de geçtiğini söyledi. Yapacak biseyimiz yok anne karnına müdahale edemiyoruz sonucta beklicez dedi doktorum. Kese büyüdükçe kaybolacaktır üzme kendini. Her kontrolde kücüldügünü göreceksin