Ben özel sağlık hastanesi Nihat gül e gidiyorum. 1 hafta önce yatış yapmıştık nst de sancı çıkmasından dolayı o sırada sormuştum. 3500 gibi bir ücret oluyormuş. Benim ikiz olduğu için 200 veya 300 fazladan veriliyormuş. Epidural ve spiral anestezide ise ayrı ücret alınıyormuş.