Yenianne34 Arkadaşlar çekinmeden yazıyorum. 9+3 Haftalık hamileyim ve yaklaşık 6 haftadır sürekli ishal durumum var doktora danıştım fakat bebekle alakası yok dedi bağırsakla ilgiliymiş ne yapmam gerekir yaşayan varmı ?
Seher7213 Yenianne34 folik asit kullaniyosan afedersin ama buyuk tuvaletin simsiyah ve surekli ishal olursun suanki durumum bu 😥
yigitkalpannesi Yenianne34 canım hamileyiim diye süt icmeye basladıysan ondanda olabilir bende de oldu bir hafta öldüm resmen bir bardak suyun icine bir tatlı kasıgı nisasta koydum iyilestim bidaha da ishal olmadım bu durumdan nefret ediyodum bence bi dene eger gecmezse hastaneye git cunku bir günde etkisini gosteriyo tavsiye ederim
lulu_ Seher7213 yaaaaa şuan da Varya merakım gitti sayende 🙈Ne zamandır benimde öyle rengi ve kime sorsam normal diyordu 🙈Demek folik asittenmiş vay beee doktoruma gidince tekrar sorucam emin olmak için😊😊
MerveGmss Ben acile gitmiştim serum bagladılar test yaptılar bagırsakla alakalı bi mikrop olabilir ilaç yazıyolar onun için bence git
Oglumunannesiyim Canım benim soğuk suyla balı karıştırıp içebilirsin. Ishali keser. Şeftali yiyebilirsin. Patates haslamasi da ise yariyor ☺