Bursa97 anladım. Ben tavsiye verebilir miyim. Sezaryen olacaksanda belirtini bekle yanı suyun nisanın gelsin en azından cocuk hazır olduğunda sezaryen olmuş olursu. . Etkenden sezaryen olmanın cocuga bir faydası olmaz. Sarılık riskini artırır uyku düzeni problemi cok oluyor huzursuz oluyor. Hani çoğu diyor ya cocuk huzursuz uykusuz uyumuyor emmiyor genelikte o çocuklar erken doğan çocuklar vakti dolmayan çocuklar. düşünsene cocuk hazır degil ama doktor 38 haftayı uygun gördüğü icin çocuğu alıyor ama cocuk hazır degil ki?? Her cocugun günü vakti vardır. Ben zorunlu sezaryen oldum benim doktorumda 38da almak istedi aldırmadım olacaksamda Belirtimle olacağım dedim. Kadın acele ediyordu biraz anlam veremiyordum kurban bayrama denk geldi benim doğum megersem tatile gidecekmiş bayramda gitmeden beni aradan çıkartmak istemiş. Bende kabul etmedim. Beklemek istiyorum dedim. İyikide kabul etmemişim gerçekten. Çocuğum kendi isteğiyle gelsin istedim doktorun ajandasına tatiline göre degil! Neyse beklemeye başladık ve sonunda 40+5de nisanın geldi gecesi suyum sabahı sezaryeni aldılar ve doğum yaptım. Cok şükür iyikide oyle yapmışım gerçekten cocugum vaktiyle geldiği İcin zorluk yaşamadı geceyi gündüzü hemen ayırt etti. Sarılık olmadı, emmesi uykusu herseyi düzgündü. Sütüm hemen geldi cok şükür. Cunku belirtin geldiğinde sancı göğüsleri uyarır ve sütun artık gelmeye başlar. Erken doğum yapanların çoğu sütleri hemen gelmiyor bi kaç gün sürebiliyor. Yanı o yüzden belirtini beklemeni tavsiye ederim. Eger ben erken aldırmış olsaydim eminim cocugum bu kadar sakin olmayacaktı. Allahtan hayırlısı saglikca al kucağına insallah 🌸