Nrcn93 Kizlar düşük yapıp ardından hamile kalan Varmi ne zmn hamile kaldınız düşükten sonra ne zmn adet oldunuz yardimci olursanz çok sevinirim
ssnnmmm Nrcn93 ilk adetini olana kadar ilişki olmasın dedi doktorum (enfeksiyon kapma ihtimali çok fazla olduğu için) 3ayda korun hamile kalma dedi 35.gün ilk adeti oldum ve 3ay korundum 4.ay hamile kaldım bu arada düşük başladığında kürtaj oldum kendi kendine düşmesini beklememiştim
Kayra-57 Ben 8. ayin sonunda düsük yapmistim. Bir ay adet gördüm sonra Hamile kaldim cok sükür🤲. Genetik testi falan herseyi yaptirdim ben. Kan uyusmazligi var esimle o yüzden düsük olma ihtimali yüksekti bizde. Allah gönlüne göre versin insallah😊