SuY normal doğum yapan arkadaşlarım oldu. Onlarda memnundu. Açıkçası ben ilk doğumda zaten korkuyodum sezeryan istiyodum ama oğlum tersti zaten dönmedi Songül hanımda bak gönlüne göre oldu dedi. Sanırım dönmüş olsa herşey yolunda olsa normal doğumu destekliyor gibi hissettim.