Kızlar geceden beri adet sancısı gibi sancım oluyordu hiç geçmiyor ama azalıyordu bu sabahta endişelenip doktora gittim. Sancıma baktı sancım yok. Alttan muayene etti 1 cm açıklık var dedi. Doktorumun Yanına indim o da 1 cm şuanlık iyi dedi (bu arada sezeryan olacağım) gününü bekle dedi suyun flan gelirse gel dedi. 10 günüm var şuan. Böyle birşey yaşayanınız varmı?