kubratopraksezer26 Merhaba canımlaar cuma günü nasipse planlı sezeryana gireceğiz yanına kesinlikle şunu al dediğiniz şeyler nedir ? Birde kanama vs gibi şeyler oluyor mu
alenrenas1 kubratopraksezer26 bende öyle cok fazla kanama olmadı ama depend al kesinlikle cok rahat birde kalın bir sabahlık ben oyshodan almıstım polar sabahlık cok işimi gördü
Aslihan16 kubratopraksezer26 muhakkak korse al her doğuma girene söylüyorum ikinci günü giyinip çıkarsın hastaneden dikişi tutuyor rahat yürüyorsun karnı da topluyor 👍🏻