yasemin333 Aysentass ben de çok kararsız kaldım alan da çok var geneli olumlu yorum fiyat da uygun olunca kaçırmak istemedim biter diye sipariş verdim bugün memnun kalırız inşallah
Filizuras Aysentass ben çiftli olanı kullandım 5 ay çok memnundum acı falanda olmuyordu sagdığımda o bozulunca teklisini aldım hem çok yavaş hemde acıtıyordu. Sagamadim sonra da sütüm azaldı. Çok memnun kalmadim ama yine de siz bilirsiniz
gamzosgamzos Ben ciftlisinden memnun kalmadim malesef cok cabuk bir parcasi yipranmisti ama tabi hepsi ayni olacak diye birsey yok firmadan memnun kaldim 20 gun kadar tamirde kaldı bu surec bana manuel pompa hediye ettiler magdur olmadım