Tgedk Kızlar merhaba 16 +6yız dün hastaneye gittim 3 lü tarama testi için bebeğimin cinsiyetini öğrenemedim pozisyonda değilmiş böyle olupta cinsiyet i ne olduğu bilen var Mı🙏😘
Aygul01 Tgedk boyle olanlarda senin gibi cinsiyetini bilemez 😂 bebek göstermezse bilinmez ki. Bir daha ki sefere gitmeden bence çikolata yem bebekler şekere hareketlenirler belki bi faydası olur.
iremgngr Tgedk 19 haftalık olduk bugün gittim göstermiyor halen çikolata yedim göstermiyor pozisyondan dolayı dahada beklemiyorum öğrenmeyi ☺️
Tgedk Aygul01 çikolata yemiştim ama maalesef sonuç veremedi illaki sonradan öğrenmişlerdir diye sordum Bende
Glsemnkrts 21+5deyim hala öğrenemedik 😂 12.haftadan beri her gittiğimde öğrenme hevesiyle gidiyorum ama yok göstermiyor, yarın randevum var umarım öğreniriz ☺️ şaka bir yana sağlıklı olsunlar yeter ❣️