5034hilal Hayır muayene olmuyorsunuz sadece detaylı ultrason yapılıyor o da 600 tl cok memnun kaldım her şeyiyle süperdi diyebilirim verdiginiz paraya deyiyor.Karşınızda duvara yansıtılmıs projeksiyonda bebeginizi görüyorsunuz doktor incelerken hem gösteriyor hem anlatıyor tek tek.Sonucunda 1 rapor hazırlıyor 1 cd ve 2 adet renkli fotograf bebeginizin pozisyonu uygunsa yüz profili 😊