seydax Dilekerdmr ben 13 haftalıkken erkek olduğunu öğrenmiştim canım 20 haftalık olduk oğluşumla öğrenirsin sen de gidince mutlaka🤩🤩
Dilekerdmr Naznaz hımm evet tahmin olabiliyormuş ama değişmezse tabiki bi dahaki kontrolde belli olur öyle zaten
Dilekerdmr Htccsk yaaa ne güzel inşAllah bizde öğreniriz süre uzun ayda 1 olduğu için kontroller ondan öğrenmek istiyorum
BegmkbraKansiz deletedmom11 bende ultrabona göre 10 hafta 5 gğmlüüüüm ama adet hesabıma göre 9 hafta 5 günüm 14,gğnnsonra kontrlğm var belli olur mu benimkide makinası pek iyi değil ama
crnmr İkili tarama testinde erkek gibi demişti doktorumuz 15 haftalıkken de erkek olduğunu öğrendik gösterirse bebiş öğrenilir🙂
Dilekerdmr crnmr ben testi yaptırmadım kontrolüm var işte aylık o zaman gidicem erkek çabuk belli oluyor sanırım kız belirsiz
EmreDemet Dilekerdmr Merhaba canım yeni katılıyorum. Bende 15 haftalığım ve oğlum olacağını öğrendim çok şükür 🙏 Dilekerdmr