esraizmirli
Ben 20. haftada özele başladım. Ayda bir özele gittim. Kadın doğum hastanesi evime çok yakın. Bebeğimin gelişimini takip etmek için 2 haftada bir de devlete gidiyorum. Yani 1 ayda 2 kere muayene oluyordum. Biri devlette biri özelde 🤗
Ama tabi şu an özeldeki doktoruma daha sık gitmeye başladım 32 haftalık oldum😊