dorugunannesi34 merhaba 🌸 ürünü canlı gördünüz mü bilmiyorum. Gerçekten kumaşı organik bu kendini belli ediyo, yumuşacık. Fakat renkleri baya sütlü kahveye, şeritleri kahverengi aklınızda olsun. Bilgi vermek istedim, sağlıklı günlerde giyip büyüsün inşallah ☺️