melegim95 Bebeğin 4 gün geriden geldiğini fark ettim ultrason kagıdında doktor haftasına göre normal dedi ama geriden geldiğini söylemedi bir sıkıntı olur mu endişelendim. Bol sıvı al dedi bilmiyorum düzelir mi ya da zayıf olcagı için mi böyle ki ? 24. Haftaya girdim
Alinamoms melegim95 kaşar, ceviz, süt, muz, peynir, ayran ve pekmez en çok bunlar besliyormuş bebeği bence abartmadan bunları kullanman yeterli olucaktır.
E-K-D melegim95 benimde 1 hafta önde gidiyormuş doktorum senin daha fazla kilo almana gerek yok bebek alsa yeter onun kilosuda iyi dedi :) ben yemeden o nasıl alacak acaba :) çok mu yemişim öyle olmuş bilemedim 29+5 testim 47 ile hamile kaldım kıyafetlerle tartıldım tabi hastanede 56 kilo gösterdi evde tartılıp gittim 55 tim. :) hayırlısı bakalım
Vahide-azra 2 haftaya kadar önden gitmesi ya da 2 hafta geriden gelmesi normal sayılıyor korkmayın bu 3 haftaya çıkarsa sıkıntı oluyormuş
neslikay melegim95 biz de 24+5 deyiz ama haftaya kontrol 1 ay oldu ne kadar oldu bilmiyorum ama 4 güne takılmayın kilo aldıran yiyecekler muhabbetini ben sevmiyorum anne aldıktan sonra onları yemenin anlamı yok bence. Herşeyi hocaya danışıp öyle yapın 2 hafta geriden gelse öneride bulunurdu emin olun
Byrktugce melegim95 benim ki 700 gr kilo önemli değil canım sağlıklı olsun da düzelir daha 24.haftadasın
SutlacimiYedimmiBen melegim95 bnde 25+1 im sat a göre ultroson göre 24+4 cıktı zaten bi sorun olsaydı doktor söylerdi bnce
Bsmlh melegim95 ben geçen hafta 24 gittim suyu sınır dedi gerilerime başlarsa korkmamız lazım ama suan öyle birşey yok dedı hep önde giderdi ama kapatır demıstı zaten su içiyorum bende bol bol suyu için 2 haftaya kadar normal korkmayın şeker vs yoksa kasar muz badem ama çiğ badem yiyin besler cocugu