AsenaEmre Kayseri de yaşıyorum canım ben özel hastaneye gidiyorum yıllardır gittiğim doktorum var inşallah onunla devam edeceğim ☺️ ama Sivasta yaşasaydım ınanki numune hastanesine giderdim ben ölü doğum yaptım o zman sivastaydim ambulans çağırınca beni numune hastanesine götürdüler ben öyle bir ilgi alaka görmedim ınanki şu gün oldu hala oradaki ebelerin duacisiyim o zor anlarda hepsi yanımda oldu öyle güzel ilgilendikleri ki özel hastane olsa öyle ilgi alaka görmezdim imkanım olsa doğumumu orda yapardım o günleri görmek nasip olurda tabi. 💓