merenimo evet bende gördüm vallahi bende tedirginim. Eşimde çok kızıyor bana aklına kötü şeyler getirme diye inşallah evimize geliriz bebeklerimizle. Benim bebeğin kalbinde 1.7 milimlik delik var ayrıca hala kapanmamış doktor sıkıntı çıkarmaz bu dedi. Doğumdan sonra çocuk kardiyologuna gösteririz dedi. Dualarım sizinle