Elvinferide ben burada okuduğum sezeryan hikayelerini hep sahte ve abartılı buldum. İlk gün mecburi hastahane de kalkıyorsun yürümek zorundasın zaten. İlk kalkış çok zor. Cok sancılı ama sonraso yürüdükçe acılarının dindigini farkettikce hastahanede bile oturasin gelmiyor. İlk 3 gün yavaş hareketlerle geçiyor. Dikiş yerin elbette sızlıyor ama abartılı değil. 3. Gün ben gündelik hayatıma dönmüştüm.