ssnnmmm Ozlemm05 çoğu yerde 3.saate bakmıyorlar bile 1.saatiniz yüksek büyük ihtimalle diyet vereceklerdir eğer diyetle kontrol altına alınmazsa insüline başlanır benim 188çıkmıştı diyetle düzeldi inşallah sorun olmaz sizinde
Bsmlh Ozlemm05 sakın kafana göre kesme vucudun ihtiyacı olanı almazsan o zaman daha farklı sonuç oluyor diyetisyen yardımı en iyisi ben bunları yemedıgım halde şeker tuttu beni diyetim çok güzel
Bsmlh Ozlemm05 ben ben destek aldığım halde zorlanıyorum cidden her gün kan bakıp diyetisyene atıyorum tabaklarımı atıyorum gün içinde arıyor öyle biri bul mutlaka