svmeybgl Selamlar herkese . 7+2 günlük hamileyim bu sabah 2 damla kahverengi leke yaşadım biraz korktum . Bu durumu yaşayanlar var mı benim gibi
deletedmom6295 svmeybgl doktora danışın mutlaka hamileliğin hiçbir döneminde kanama ve lekelenme iatenen nir durum değildir. Ben de yaşıyorum 8+4teyim ve düşük tehlikesiyle 4 haftadır istirahatteyim. acil şifalar olsun
Mujdeicel svmeybgl canım sen niye buraya soruyorsun ki doktor mu buradaki insanlar ? Git doktoruna sor bunlar önemli şeyler , buradan saçma sapan yorum yapan insanlara güvenip işe kalkışma İçin rahat etmesin. Lütfen bilinçsiz olmayalım
rabia_rabia svmeybgl bence de mutlaka doktoruna danış. Ama ben de iki kez leke gördüm ilk haftalarda. Hamilelik lekesi diyorlar halk dilinde. Doktorum normal yerini temizlemiştir dedi. Sen yine de doktoruna danış için rahat etsin🤗
Pinkann Ben yaşamıştım o haftalarda doktorum " kahverengi olduğunda korkma hamile kalmadan önce rahimde kalan eski ufak kanamalardan kaynaklanıyor zaten bu yüzden kahverengi ve damla, taze kan ve çok olduğunda korkmalısın" demişti.
cilekbal97 Pinkann ben de aynı durumu yaşıyorum şu haftalar. Peki nekadar sürmüştü bu kahverengi akıntılar??
Deletedmom15257 svmeybgl herkeste farkli nedenler oluyor sen bunu dr giderek ogrenmelisin burda kim karşılaşmış neden olmuştu bırak
freuze Benimde 7-8.haftada 1-2damla kan gelmişti. O haftalarda progesteron hormonunu salgılama görevi yumurtalıkkardan plasentaya geçiyormuş bu da çok az lekelenmeye sebep olabiliyormuş. Ama siz doktorunuza danışın tabi ki inş bir sorun yoktur 🙂
svmeybgl freuze çok teşekkür ederim bildiler için insanın içi huzursuz olunca böyle sorup fikir alıp dertleşmek istiyor 🙏🏻
svmeybgl Deletedmom15257 çok haklısınız onu da yapacağım. Biraz tedirgin ve korku olunca dertleşip fikir almak istedim yalnızca 🙏🏻
Pinkann cilekbal97 gece olmuştu ve de o gecenin sabahında olmuştu iki kez yani😊 sabah olunca da doktoeuma gitmiştim hemen...