Selam kizlar bu cuma 2li testimiz var 13. Haftaya giriyoruz sizce cinsiyet belli olur mu ☺️
byzza16 bazen oluyor bazen olmuyor bizimki mesela hiç önüne dönmedi bakamadık o yüzden 🤣
irorkay yaa evet bazı bebekler hiç dönmüyormus önüne 😄 inşallah gosterir benimki